Siekiant operatyviai reaguoti ir spręsti vartotojams iškilusias problemas, Komisija siūlo naudoti patogią prašymo ir skundo pateikimo formą, o bendro pobūdžio informaciją gauti pateikus elektroninį klausimą.

Atkreipiame dėmesį, kad, vadovaujantis Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875, Komisijai teikiant elektroninį prašymą ar skundą , jis turi būti pasirašytas elektroniniu parašu, patvirtintu kvalifikuotu skaitmeniniu sertifikatu, įsigytu iš registruotų sertifikavimo paslaugų tiekėjų. Pasirašytą elektroniniu parašu elektroninį prašymą ar skundą siųskite elektroniniu paštu rastine@regula.lt.
Neturint elektroninio parašo, užpildyta ir atspausdinta elektroninio prašymo ar skundo forma pasirašoma ir su pridedamais dokumentais siunčiama Komisijai pašto adresu - Verkių g. 25C, LT-08223 Vilnius.

Elektroninio klausimo formą siūlome naudoti tik informacinio pobūdžio klausimams, pvz. pagal kokį tarifą reikia mokėti už dujas ir pan.

ELEKTRONINIS SKUNDAS ›ELEKTRONINIS KLAUSIMAS ›


Paskutinis atnaujinimas: 2014-01-27 15:02